måndag 17 mars 2008

Hemma igen!

Efter att ha tillbringat helgen i Stockholm är vi återigen hemma på Basläger 1. Förmiddagen har ägnats åt att packa upp och tvätta. Det värsta med att åka bort är att behöva packa upp när man kommer hem.

I Stockholm hälsade vi på E:s syster, som ska gifta sig i sommar. Eftersom E jobbade på fredagen kom vi fram ganska sent. På lördagen var jag på trevlig konferens hela dagen och på kvällen blev det middag och melodifestival. Lite shopping hann jag också med efter konferensen, trots fruktansvärd skoskav. Men det kan det ju vara värt... En jacka från Zara blev det till mig själv och Lo fick en rosa piké och en kortärmad skjorta från samma ställe. Kul att handla någon annanstans än hemma. Speciellt till Lo. För alla små barn häromkring är iklädda likadana Lindexkläder. Inget fel på det, men lite tråkigt.

Ni kanske minns att vi glömde all mat till Lo när vi åkte på SPA? Då höll jag dessutom på att glömma min jacka, men sprang in och hämtade den i sista stund. Den här gången glömde jag den dock hemma... Nå´t är på gång med mitt minne. En frusen person som jag borde inte glömma sin jacka på vintern.

Inga kommentarer: