söndag 2 mars 2008

Framme

Nu är vi framme på spa:t. Vad mycket grejer vi har med oss! Ändå packade jag snålt till mig själv och dessutom glömde vi en kasse med täcke och all mat till Lo... *suck* Men E släppte av oss och åkte och handlade för de har inga barnmatsburkar på Selma SPA. Just nu är E nere för att få sin behandling. Under tiden ska jag och Lo checka in, fika och utforska stället. Lo trivs redan! Lilla solstrålen:) Efter E:s behandling ska vi bada och sedan är det dags för middag. Imorn är det min tur att bli behandlad. 110 minuter innehållandes bodyscrub, lerinpackning, terapibad, ansiktsrengöring, ansiktsmask och avslappningsmassage:)

Man kan ha det värre;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härligt personlig blogg du har, väldigt trevlig!!

Keep up the good work

Må gott

Anonym sa...

Åh vad härligt det låter! Blir lite avundsjuk, men jag får se mitt vikariat i lagårn som rekreation istället, fast av en annan typ då.. för där blir man illaluktande ;-)

Sanna sa...

nilla: Tack, vad roligt att du tycker om den:)

anna: Men det ger bra styrketräning och rosiga kinder;)