fredag 28 mars 2008

Städningens baksida

I dag ska vi på 1-årskontroll och jag hittar inte Los bok. Jag har förmodligen lagt den på ett bra ställe när vi röjde förra helgen. Moster ringde igår och frågade hur stor Lo var under dopet och om jag tror att mitt kusinbarn kommer i dopklänningen i sommar. "Jag kan kolla det i hans bok" föreslog jag glatt innan jag insåg att jag inte har någon aaaning om var den tagit vägen. Jag ursäktade mig och sa att jag inte hittar den just nu för vi har städat i helgen. Hur logiskt som helst i mina öron, men troligen inte i mosters;)

Bjuder på en bild från dopet i somras. Känner ni igen blondinen;) Jag köpte ett slingpaket här om dagen, får se när tillfälle och ork ges för att förnya sig lite grann. Det är ju vår! (Nåja, vinter utanför fönstret, men vår i almanackan.)

Inga kommentarer: