tisdag 15 januari 2008

Tjena Mittbena!

Jag har testat en ny frisyr. Efter minst 10 år i snebenaträsket, tvingar jag luggen att ligga i mittbena. Hur det känns? Ärligt? Jo, det känns fördjävligt. Det känns som att jag förflyttats 10-15 år bakåt i tiden, till den där mesen som ingen såg på högstadiet och gymnasiet. "Hon med det långa håret". Men det gör inget. Inte så mycket i alla fall;) För jag tänker köra den här stilen några dagar och försöka vänja mig. För jag vill ha en liten förändring, utan att klippa mig. Att byta bena är en relativt stor förändring. En jättestor, om ni frågar några av mina väninnor. Jag vet inte om det är snyggt, det är så svårt att se sån´t på sig själv tycker jag, men jag skiter i det. (Eller ja, jag är tacksam om ni meddelar mig i fall ni tycker det ser hemskt ut...) Försökte ta nå´n vettig bild på den nya frisyren, men det gick väl sådär. (Läs: det gick åt helvete, för jag ser full ut på alla bilder, mitt på blanka dagen, men det bjuder jag på...)
ö

Inga kommentarer: