tisdag 15 januari 2008

Ensam hemma

E är på konferens och Lo har sovit i några timmar. Kanske dags för en dusch och nya amelia? Tänkte först berätta att jag varit på husvisning idag. Ett trevligt hus med braskamin och fint kök. Men... På vägen dit körde jag förbi massa fina palats (villor) med sjöutsikt... *suckar tungt* VARFÖR ÄR INGEN AV DE TILL SALU FÖR?! Vill ha. Så det blir nog inget med huset. Kanske skickar dit E på Fredag på visning för att höra vad han tycker.

Nä, nu måste jag göra mig i ordning! Inget kul att lägga sig själv ju:(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att kolla på hus! Men det är svårt att välja förstås. Gå på magkänslan - är mitt bästa råd.
Lycka till!

Anonym sa...

Jag igen... jag har precis delat ut lite Oscarsstatyetter.. kom in och titta, ser ut som om det står en där och väntar på dig!

Sanna sa...

anna: Tack för både lyckönskning och Oscarsstatyett:)