onsdag 23 januari 2008

Magknip

Liten Lo vaknade vid tolv-tiden i natt av att han hade ont i magen. Kan det bero på att jag proppat i honom massa mat idag? Eller i går blir det ju eftersom klockan är över två på natten... Vi har burit på honom, låtit honom ligga i vår säng samt sövt honom i vagnen. När han varit lugn en stund och jag börjat slappna av så har han börjat gråta igen. Nu ligger han i vagnen och snarkar... Tänkte låta honom ligga där en stund innan jag lyfter över honom till spjälisen. Jag vågar knappt skriva det här, men jag tror och hoppas att magknipet släppt nu... Jag tycker så synd om honom när han har ont.

Typiskt bara att det är just i natt... E har ett viktigt möte på sitt nya jobb i dag och kan inte flexa. Jag har en viktig grej imorn kväll och behöver se pigg och fräsch ut. Hoppas bara jag slipper blåtira... Är lite rädd för det då Lo kastade sig när han låg i dubbelsängen och knockade mitt öga och kindben. Aj!

Inga kommentarer: