torsdag 7 april 2011

Världens bästa 4-åring!

Här kommer några bilder från Los 4-årskalas. Själv önskar jag mig en bättre kamera... Eller en fotokurs. Eller varför inte både ock! ;)


Kusinerna Lo och Vilgot leker med det efterlängtade Pippi-skeppet.
Själv har jag nog aldrig önskat mig någonting så starkt som Lo önskat
sig det där skeppet... Min lilla Lo-unge 

När jag såg bilderna på mig själv från kalajset bestämde jag mig för att börja motionera
och sova mera. Motionerandet går bra! PW 4/4 dagar denna vecka och gymtid bokad
 på söndag! :) Med sömnen går det sådär... De minst 8 timmar jag egentligen behöver
hamnar oftast inte ens på sex...
Fyll kinderna med luft och... blååås!!!
Där satt den!! 
Söta Vilgot, 2 bast, äter upp Pippis råtta.
Lo koncentrerar sig på att montera ihop sina nya mål. Mammi upp i dagen... ;)
Här får han medhjälp av lille Vilgot.

Inga kommentarer: