måndag 18 april 2011

Heja mig!

Innan helgen bestämde jag mig för att "på måndag, på måndag minsann",  ska jag hoppa över den enormt höga tröskeln och dra iväg till gymmet. Trots årets skönaste dag med klarblå himmel, solsken och 20 graders värme drog jag iväg och svettades inomhus. Det blev 20 minuters power walk som uppvärmning, mitt lilla styrkepass och sen 20 jobbiga minuter på crosstrainern... Puh! Kände mig dock riktigt stark i benen när jag skuttade hem efter träningspasset och hade gärna sprungit en runda(!) om jag inte hejdat mig själv... Att gå ut för hårt har jag gjort förr och jag kände mig långt ifrån stark när jag stod och trampade på crosstrainern! :)

Note to self: Låt nu detta bli en god vana och början till ett hälsosammare och snyggare liv. Det var ju faktiskt riktigt roligt! Och det känns ju så bra! Så behåll den positiva känslan och låt den inte smita! Stoppa den i så fall i en liten ask och ta fram den när det känns motigt. Se så! Kämpa på nu!! You go girl!! :)

2 kommentarer: