tisdag 19 april 2011

Ny tapet, någon..?

Är inte dessa väggdekaler underbara så säg..?! Jag kan väldigt ödmjukt påstå (hehe...;) att jag varit proffsNintendo 8 bitars spelklassiker Super Mario Bros. När jag klarat samtliga banor, hittat alla genvägar och dolda extraliv satsade jag på att slå banrekord på snabbast tid. Snacka om att vara besatt. Efter detta kära återseende funderar jag allvarligt på att tapetsera min långa tråkiga hallvägg med dessa dekaler. De strider helt emot min inredningsstil i övrigt, men samtidigt vet de som känner mig väl att jag gillar att ibland överraska (läs: chocka...) mina vänner med det oväntade. Som exempel kan nämnas när jag åkte till Italien som lockig blondin och utan förvarning kom hem som kortklippt brunett... Vad säger ni, hit eller flopp? :)

Bilden lånad från www.roligaprylar.se

Inga kommentarer: