torsdag 28 april 2011

Helvete vad fult!! Jag döööör!!!! :-)

Gick in på Ica och handlade efter mitt träningspass och in kom en kille i polkagrisrandig one piece. Han hade uppkavlade ben, nördglasögon, piercings och, som pricken över i, svarta Dr Martens. Det var väldigt lustigt att se hur folk vände sig om och stirrade på honom när han passerat dem. En gubbe höll på att tappa hakan i backen och jag var inte mer diskret själv. När jag hämtat mig från chocken höll jag på att bryta ihop av ett skrattanfall. Jag skojar inte. Jag. Kunde. Inte. Sluta. SKRATTA. Jag fick gömma mig i en av gångarna, där jag stod och skakade av skratt samtidigt som jag försökte hitta rätt bulgursort. När jag tittar upp från hyllan kommer killen rakt emot mig! Shit! Jag vänder mig om och kan inte stå still. Pinsamt! Han passerar mig och kommer sen tillbaka! Och jag kan verkligen inte hejda mitt anfall... Försöker handla klart och sansa mig en aning, men det hjälper inte. Nu är det inte längre killen i one piecen som folk stirrar på... De måste tycka att även jag är komplett galen, haha!! :-)

Inga kommentarer: