måndag 23 augusti 2010

Helgen i korthet

I fredags hade vi ordnat barnvakt och satsade på Allsång på krogen med några vänner. Kvällens gästartister var Lili & Susie och jag måste säga att de är still going strong! Skoj!


Lili & Susie på Husaren :)


J och jag. Den sistnämnda ganska trött...

På lördagen, efter en lååång sovmorgon, åkte vi till svärisarna för att hämta hem Lo och äta lunch. Gulliga svärmor, som dagen innan fått nys om mitt GI-race, hade panerat fisk till de andra men gjort iordning opanerad till mig. Efter lunchen passade jag på att träffa bästa J för en kaffe och promenad. Vi plockade vass och som den flitige facebookuppdaterare som jag är bad jag J ta ett kort på mig mellan vassen. ("Sanna gömmer sig i vassen idag...") Men det gick väl sådär, vilket bilden nedan avslöjar... ;)


Mästerfotografen J har visst ett finger med i spelet... ;)


Det här är faktiskt oxå taget av J -fint :)

På söndagen fick vi fikabesök av Los farfar och gammelfarmor. Det var första gången hon var hos oss så det var på tiden! :) På kvällen gjorde jag en hiskeligt god skaldjursgryta, som jag tänkt skulle räcka till mig som lunch idag men det gjorde den inte! Uttrycket försvinnande gott passar verkligen in här. :)


Skaldjursgryta!

Inga kommentarer: