söndag 15 augusti 2010

Ååh, dessa klänningar!!

Den här underbara varma sommaren har jag verkligen använt mina klänningar, men nu när det blivit lite kallare har jag upptäckt nackdelen med att bo i dem för länge... för nu passar inte jeansen! Jag kan inte ens knäppa dem om jag lägger mig på golvet och försöker, vilket är ett knep som funkat tidigare... Jeans är helt enkelt en bra måttstock för att kontrollera att man håller sin vikt inom toleransnivån... Så nu är frågan: Köpa nya eller försöka komma i de gamla igen..? Billigare att försöka komma i de gamla... Anyway, som tröst köpte jag mig ännu en klänning :) Den är från sommarkollektionen, men jag tycker den passar minst lika bra i höst till ett par leggings och en skinnjacka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kapten Klänning tycker att du kan köra med klänningar ett tag...typ nån i svart elr nått...:)

Sanna sa...

Det lär bli klänningar ett bra tag till! :)