tisdag 17 augusti 2010

GI-race nästa!

Japp, det är tanken. Med start idag. Igår handlade jag efter mina GI-recept och billigt blir det inte som jag antydde här... (Fast då tänkte jag väl snarare att banta=äta mindre.. men med GI lär det bli tvärt om..!) Men gott! Eller vad sägs om parmainlindad sparris med färskost och persika till lunch? :) Två veckor ska jag försöka med, men vi får se hur det går. Jag var ju inte så uthållig förra gången! Men nu har jag ingen spädis att bära runt på så då gör det väl inget om jag blir lite yr i början..?

Fick förresten en tavla av syrran när jag var liten. Den var formad som ett äpple och på den stog det:

Jag kan motstå allt utom frestelser

Jag förstod inte då vad det betydde, men det kan jag säga att jag gör nu! Så... Wish me luck! Det svåraste blir helgerna och för mig är så gott som varje dag helg... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt (så länge inte Frestel ser då förstås...:))