torsdag 5 augusti 2010

Det blir en rutig höst...

Dagen har ägnats åt shopping. Lo är rolig att shoppa med! Han tycker till, föreslår plagg han vill att jag ska köpa ("den är fiin!"), kommenterar ("sån har du hemma, Mammi!") och hjälper mig att välja färg när jag får beslutsångest... Näst sista semesterdagen för Lo passade vi på att lyxa till det med både lunch och fika på stan. Det senare tillsammans med en kompis :)
.
Det blev en snygg blå tröja till Lo och matchande rutiga scarfs till Lo respektive Mammi. Nej, det var inte tänkt att vi skulle matcha varann, men så blev det... ;)
.

Svärdfisk. Lo åt upp allt + sallad...
.

En till rutig sak... Skjorta till Mammi. Jag har svårt för skjortor, känner mig så präktig, men tror nog att den här kan funka... Det var förresten Lo som valde färg!
.
Det här bältet hittade Lo alldeles själv och 20 spänn är inte mycket att tveka för!

Inga kommentarer: