onsdag 25 augusti 2010

Bästa inpackningen!

Är det nåt jag prioriterar så är det salongsprodukter för mitt stackars hår. Med tanke på hur ofta jag byter hårfärg och hur sällan jag klipper mig (Fy Sanna!!) så är det ett under att mitt hår inte har gått av. Det finns massa bra hårvårdsprodukter på marknaden, men det som jag själv alltid återkommer till är mina ljusgula flaskor från Loreal. Inpackningen är outstanding för att reda ut mitt fågelbo till hår, så den använder jag som balsam efter varje tvätt. Nu när den tog slut använde jag en annan (exklusivare) inpackning som jag hade stående hemma och trots en massa spraybalsam i håret tog det en kvart att reda ut det! Med tanke på att håret är extra skört när det är blött så är det ingen höjdare att slita med borsten igenom det...

Inga kommentarer: