lördag 19 juli 2008

Winnerbäck

I förrgår gästade Lars Winnerbäck Mariestad och självklart var jag och E på plats. Eftermiddagen började med spontan storshopping till Lo, för precis när vi kom in till stan plingade det till i mobilen och jag hade fått ett sms från Kappahl. Halva priset på rea-priset. En stor kasse blev det med pyamasar, skitsnygga jeans, en plyschdräkt och ett par tröjor. Till mig själv köpte jag en scarf för 20 kr och ett par fjärilsörhängen för 7,50 kr. Förfest var det hos J och L, som ordnat med grillning och god mat på sin stora altan mitt i stan. Väldigt trevligt! Konserten var helt ok, men kanske en aning "slätstruken". Natten tillbringade vi hos svärmor, där Lo redan låg och sov. Svärmor var helt exalterad när hon i detalj beskrev deras kväll och att Lo "INTE SA ETT LJUD!!" när hon la ner honom i sängen... (Han var som vanligt alltså.) Skönt att det funkade med läggningen för dem den här gången.
Bjuder på lite bilder från en härlig sommarkväll...

...
...
...

Inga kommentarer: