fredag 25 juli 2008

Blek och fet

Det känner jag mig just nu. Fet är jag inte, om än otränad. Blek, det är jag däremot... I kväll ska jag i alla fall klippa mig så då kanske det andra också känns bättre. Är sugen på en FRISYR, men vet inte vilken. Jag kapade ju av mig håret i februari och sedan har det fått växa fritt så det är verkligen på tiden att jag blir klippt. *skäms* Jag kommer att känna mig som en sådan där velig och jobbig kund som säger Jag skulle gärna vilja ha en ny frisyr, MEN inte för uppklippt och inte för kort, för jag vill nog spara ut håret... Frisörerna bara suckar...

Nyklippt och förhoppningsvis lite snyggare ska jag och min singelpingla C sedan ut på krogen och dricka fredagsvin. Mycket smaskigt skvaller har jag att se fram emot=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag e fet, men inte blek... ;).
Däremot så har jag inte klippt håret på ett helt år, så det skulle behövas! Men jag tycker det är skönt att kunna snöra upp det i en tofs nu när det är så varmt.