måndag 14 juli 2008

Dagens

En ganska soft dag idag, men vi har i alla fall gjort följande:
* Jag har bytt till mig en "handjagare" från mina föräldrar mot ett skoskåp, som passade kanon i förra lyan.
* Jag har klippt vår späda gräsmatta och placerat vattenspridaren på ett strategiskt ställe...
* Vi har tittat på väggklistermärken till Los rum. Eller inte bara tittat, beställt!! Förmodligen kommer de innan helgen... *hoppas, hoppas*
* Vi har promenerat och upptäckt nya saker i vår omgivning, som till exempel att det finns mycket körsbär häromkring... och de växer på allmänna platser:)
* E har satt upp en taklampa i Los rum.
* Jag har bjudit in till tjejmiddag på fredag!

Bilder på Los rum kommer, det är bara det att vi inte hittat laddaren till kameran...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in och säger hej!