torsdag 20 december 2007

Mail till en vän

Hej!!

Grattis till nya ponnyn!! Snacka om lyxig julklapp till sig själv:)

Här är det fullt upp... Känner mig stressad inför julhelgen. Ska ha middag den 23:e för E:s familj + moster och man. Puh!! De har inte varit hemma hos oss förut och jag vill att det ska bli P.E.R.F.E.K.T. Det ska vara städat och jättegod mat;) Sägas bör att det är KAOS i lägenheten. *suckar* Jag vet ju att det kommer bli bra även om jag inte stressar upp mig så himla mycket, men ändå...

Skönt för dig att vara ledig över helgerna, det förtjänar du! Jag önskar att E skulle vara det också = ledigt för mig, men men... Hans motto är "enda in i kaklet" innan han slutar...

Inga jävla hus finns det heller. Annars är det bra:D

Vad sägs om att ta nån (eller några...) öl under någon av mellandagarna?

Hälsa P och ha en riktigt mysig jul!!
Kramar Sanna

Inga kommentarer: