torsdag 6 december 2007

Fika och dynmontering

I förmiddags var vi hemma hos en familj ur föräldragruppen och fikade. Fyra söta små bebisar med mammor och en pappa. Lo är den enda av bebisarna som börjat krypa, men så är han också äldst. Familjen vi var hos hade alltså inte hunnit krypsäkra hemmet ännu, så jag fick passa Lo från gitarrer, bokhyllor, förstärkare och annat spännande. Apropå spännande, så är det alltid kul att komma hem till nya vänner och se hur de har det hemma:) I morgon kväll ska vi på glögg och middag hos en annan familj ur föräldragruppen. Vi har inte varit hemma hos dem heller förut. Kommer bli trevligt och spännande...

Lo sover nu, så det är bäst jag passar på att montera färdigt stolarna. Två är klara -four more to go! Men de är nog färdiga snart. Jag har ju rationaliserat bort ett moment, som jag anser är onödigt... Hmm, ska jag berätta det för E eller låtsas som inget..;)


Inga kommentarer: