torsdag 10 september 2009

Spa-weekend

*Tjohoo!* I morgon drar vi till Lysekil och Vann spahotell. Snacka om lyx! :-) Mina tre sista semesterdagar ska jag promenera med saltstänk på näsan, behandlas, basta, bada, och äta gott med min lilla familj. Jag får väl erkänna att jag skulle ha föredragit att åka själv med E den här gången, men han ville gärna ha med Lo så då får det bli så. Självklart är det mysigt att hänga hela familjen, samtidigt som jag tycker det hade varit skönt att inte behöva ta hänsyn till lillemans rutiner och behöva hänga på hotellrummet från kl åtta på kvällarna... Fast å andra sidan är det väl "inget" som säger att jag inte kan sticka ner till baren och ta en öl med några roliga konferensgäster när E och P vilar...;-) Fast det var ju inte riktigt min tanke från början förstås!

1 kommentar:

Anna sa...

Hoppas helgen har varit helt super duper!