torsdag 3 september 2009

Sånghäfte

Ännu en gång sitter jag här och producerar sånghäften. Denna gång inför lördagens kräftskiva. Eftersom jag gjort några sånghäften i mina dar så är det väl bara att leta reda på till exempel dokumentet "Sånghäfte kräftskiva 2007", ändra till 2009 och printa ut skiten? Men inte då... Här ska det trixas och googlas efter nya snapsvisor bara för att senare ändå få höra att "det här häftet känner jag igen". Och visst gör vi väl det. Typ. Hittade i alla fall en passande seriestrip som jag inte haft med tidigare (och som dessutom kommer dra massa bläck från patronen...). *Wohoo!* Låt mig presentera Rocky på kräftis: (Klicka på bilden för att se serien i sin helhet.)


3 kommentarer:

Anna sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Ta i ordentligt när du sjunger på kräftskivan

Sanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sanna sa...

Tack och trevlig helg till dig oxå! Jag tror jag kör mer åt Rocky-varianten när det gäller att sjunga... Fick en väldigt konstig blick av en kompis i 3:an när jag sjöng ordentligt på sånglektionen och sen dess har jag inte sjungt så högt...