torsdag 30 oktober 2008

Anställningsintervju -nästa!

Minns ni Ally McBeal? Jag var ett hängivet fan av serien och drömde om ett jobb där jag kunde gå omkring i höga klackar och figursydda dräkter... Snart ska jag på anställningsintervju -utan dräkt och höga klackar- men med ett ledmotiv i bakhuvudet, precis som Ally. Mitt ledmotiv är refrängen till Levellers låt What a Beautiful Day. Den går så här:

What a beautuful day
I´m the king of all time
nothing is impossible
in my all powerful mind.

Så håll nu tummarna för mig! Inget är omöjligt. Det är endast mina egna hjärnspöken som kan sätta käppar i hjulet...

Ally McBeal...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick intervjuen?! Berätta mer!
Ha en skön helg!

Sanna sa...

Anna: Intervjun kändes som att den gick ganska bra, men ju mer jag tänker på det desto sämre känns det... Jag hoppas iaf att jag får det! Besked får jag nästa vecka.