måndag 23 juli 2007

Mycket bloggande idag...

Kan det ha att göra med att E:s semester är slut tro..? De där fem veckorna gick fort! Fast han fuskade lite emellanåt och åkte in till fabriken iaf. Nä, jag ska inte jobba, jag ska bara attestera fakturor, sa han då. Inte jobba?! Sen fick han åka in när det höll på att bli översvämning i fabriken också.

I dag har det varit lugnt och skönt här hemma. Och städat;-) Det har varit mysigt när hela lilla familjen varit samlad, men det blir onekligen ett annat lugn här hemma när det bara är jag och Lo här. Ingen stress. Inget radiobrus. Inte i väg nånstans. Inte hitta på massa grejer. Inga tider att passa.

Kände mig dock lite ensam, så J och L var hemma på lite fika i eftermiddags. När E kom hem åt vi en god middag. Då var det mysigt att träffas igen. Min älskade lilla familj.

Inga kommentarer: