tisdag 31 juli 2007

Hurtbulle

Det är jag det. Ibland alltså. (Allt för sällan, men ändå.) I dag har jag varit med på ett Friskis & Svettis-pass utomhus tillsammans med Jenny. Det var kanonväder med sol och lite lagom blåst. Trots det kände jag att ju närmare passets början klockan tickade, desto mer hoppades jag på regn... Det där med koordination är liksom inte riktigt min grej. Som tur var gick jag en termin på Friskis för några år sedan så jag kände igen en del av rörelserna. Det var jättemycket folk med och faktiskt ganska kul! På torsdag kör de igen. Undrar vad det blir för väder?

1 kommentar:

elmaa sa...

Träna! Bläää! C tycker att jag borde hitta på nåt själv i höst, t ex träna, men jag tror jag avstår. Istället skall jag gå en matlagningskurs och en tårtkurs. Hihi!

Men jag tycker att det ser härligt ut när folk tränar ute. Senast ikväll gick vi förbi en grupp som dansade afrikansk dans och det såg skitkul ut. Men jag är för feg för sånt! Heja dig i varje fall! Hoppas det är sol imorron ;)