fredag 11 maj 2007

Shopping

Var och fikade på stan med Jenny igår och slank in på Vero Moda. De hade fått in jättemånga söta sommarklänningar och topar! Mkt vitt. Kanske inte så praktiskt, men sommarfräscht. Funderar på att sticka dit en sväng med Lo när han har ätit... Fast vi ska ju åka och shoppa imorn, hela familjen... Sa till E att jag behöver köpa nåt att ha på mig inför morgondagens shopping. Han bara suckade;-) Det som är kul med VM är att om man väl hittar något så är det oftast till överkomligt pris. Spanade bl a in en tunn vit långskjorta och drömde mig bort till salta bad och solstänkta klippor... Snygg över bikinin till stranden och fräsch på afterbeachen med ett par guldballerinor och ett tunt flätat skärp i midjan. Solbränd hy och ett par snygga solisar. Kanske en stråhatt? Funderar på en stråhatt varje säsong, men jag ser inte klok ut i en sån;-) Varför är det så snyggt i alla modereportage? Samma med de där vita storskjortorna.

Hmm. Det där med bikini var det oxå ja... Det blir svårare än någonsin att köpa bikini i år med mjölkstinna bröst och magput. Det blir ingen trekantsvariant iaf kan jag säga!

Inga kommentarer: