fredag 4 maj 2007

Fredagsplaner?

Inga speciella. Det var inte längesedan jag åt frukost och klockan är redan halv ett... De närmsta planerna är iaf att pumpa, åka till bvc samt köpa grill. Lunch för mig och Lo blir det någonstans där emellan oxå. Om vi hittar någon grill blir det väl grillning ikväll. Fast å andra sidan ska E vara med i ett lopp imorn så han kanske föredrar pasta idag. Eller så kör han sin kolhydratuppladdning med "spagetti rosso" till frukost imorn. *urk* Bättre ladda kolhydrater sent än aldrig, som jag brukar reta honom för...

Härligt med sol idag med! Tråkigt bara att alla "bestyr" tar så lång tid att jag måste börja om igen innan jag hinner ut... Måste fundera på hur jag kan lägga om mina bestyr så de inte tar så lång tid. Nu: På med tvätt- och diskmaskin!

Inga kommentarer: