tisdag 23 november 2010

Lanvin hjärta H&M

Oj oj så dåligt uppdaterad jag är på HM:s designersamarbete i år... Skäms Sanna! Idag, närmare bestämt klockan 08.00, släpptes kollektionen i webbshopen och under morgonen naturligtvis i utvalda butiker. Av tidigare års erfarenheter vet jag dock att det inte är någon större idé att ens försöka handla något online. Satt förresten uppe en natt med magsjuka för att bl a få tag i denna djuriska Roberto Cavalli-klänning, dock utan att lyckas. Fast det kan ju förstås gå bättre i år..!? Men det spelar ingen roll för jag blev inte speciellt sugen på något av plaggen... Minns istället den lyckade utflykten med mamma och hunden Hector när jag gravid hittade min svarta trench. Den passade inte så bra då, men nu så! Tänker även på min handväska och mina high heels från Jimmy Choo. Väskan flitigt använd till vardags, skorna flitigt använda vid dammsugning... ;)

Inga kommentarer: