måndag 15 november 2010

Dagens känsla

Efter en mysig Sthlmsweekend är jag tillbaks på hemmaplan igen. Ett på flera sätt regnigt Skövde. Dagen har ägnats åt jobb- och bostadssökande. Lite chokladbollsbak med sötaste Lo har det också blivit. Tittade på en liten lägenhet ikväll som jag trodde skulle passa oss (mig och Lo) men blev åter igen besviken. Trevlig planlösning, hyfsat läge men lite sunkig... (Mäklaren svamlade nåt om att den är väldigt fräsch, men jag är väl inte blind heller...) Jag skulle behöva (nåja... läs: vilja) slipa golv, bredspackla alla väggar och byta ut köket. Kan bli dyrt. Den största fördelen med den är att det är inflyttning i princip omgående... Ska titta på ett par lägenheter till den här veckan så vi får väl se vad som händer. Om något händer...

Känner mig så här idag. Bara klackarna och utsikten som saknas...  Foto av David Drebin


Inga kommentarer: