lördag 3 maj 2008

Home alone

E är på pokerkväll. Lo sover. Själv har jag laddat upp med räkor, delikatesser från Ridderheims självplock, Brie, kex och vitt vin. Som sällskap, Körslaget...

Ni minns väl mitt korta ironiska inlägg när programmet startade? De lördagar vi inte varit uppbokade har vi fortsatt att följa Körslaget, i brist på annat, men också för att det trots allt är ett ganska trevligt program. Handen på hjärtat, jag erkänner! Och mina favoriter är de tre som är kvar. Fast så diplomatisk får man bara inte vara! Så jag säger såhär: Lotta är skickligast, Brolle är roligast (och snyggast, trodde aldrig jag skulle säga så när han slog igenom, men man kan ju ändra sig, (som sagt...)) och Cans är riktigt bra. Bäst förra gången till och med.

Oj då, det var visst ganska diplomatiskt det också...;) Nå väl, nu börjar det!

Inga kommentarer: