måndag 13 juni 2011

Vart tog helgen vägen..?

Inledde helgen med 2,5 timmars övertid innan det var dags för fredagsmys. Inte mig emot då vi slutar redan 13.11 på fredagar, men visst kändes det att ledigheten krympte en aning. Galet mycket att göra på jobbet nu, så det kommer bli en hel del övertid även framöver. Men det är kul, dagarna går fortare och förhoppningsvis syns det i lönekuvertet i sommar också! (Behövs verkligen...;)

Helgen har annars bestått av fortsatt köksrenovering, dock med rejält bakslag så fortfarande inget vatten i köket... Förhoppningsvis får jag hjälp med det ikväll, diskmaskinen är välfylld och helgens vin- och champagneglas vill inte bli diskade i badrummet :) Köpte mig en ny blandare och det kommer bli så fint så :)

Under lördagen hann jag klämma in en fika med en kompis från Sthlm, som jag inte sett på ett år, bjuda Lopappan och lille Lo på lunch samt bästa M på fördrink innan vi damer drog vidare på party. Riktigt sent blev det... var väl hemma framåt fyratiden... Behöver jag säga att söndagen var lite mer soft..? Promenad, sightseeing på landsbygden, grillning och Lo-mys stod på schemat :)

Det blidde en sån här från Biltema (!). Både prisvärd och hyfsat snygg! :)

Inga kommentarer: