fredag 24 juni 2011

Spegel, spegel på väggen där...

Midsommarångesten har (nästan) släppt, blåklinten sitter i håret och kylväskan är packad! (Tänk att de har flintastek i singelförpackningar på mitt när-Ica..! Dessvärre inga finare köttbitar, så det fick bli flinta..:) Inget regn (än) men mulet och blåsigt så det fick bli ett par tighta jeans under klänningen. Klänning måste jag ju ha, men jag är tillräckligt gammal för att inte vilja frysa ;) Fick lite bloggtid över här för alla taxibilar var bokade en timma framåt! Så istället för fördrink hos M & F blir det blogging och rosé innan avfärd till festen. Blir runt 30 personer och jag känner väl till typ fem. Spännande... ;)

Ha en underbar midsommar out there! Det blir vad man gör det till och själv stoppar jag undan alla negativa känslor (är inne i en liten downperiod som jag får ta tag i senare..) ikväll för de hör inte hemma på en fest!!

Ms Mismatch! 
Lustigt... Från min playlist hörs just nu Lars Winnerbäck – Jag får liksom ingen ordning...

Inga kommentarer: