onsdag 8 juni 2011

Köksrenovering pågår!

All tid ägnas just nu åt jobb och att få ordning på köket! Det ser ut som ett bombnedslag i hela lägenheten... Varken hinner eller orkar bry mig om de andra rummen under tiden, blir ändå massa sågspån, emballage och skit överallt! Installerade i alla fall min nya inbyggnadsugn i helgen och den ena av bänkskivorna, blev så fint!! :-) Igår kväll gick jag bärsärkagång på diskbänken, som sitter fast dels i köksstommarna men även under kaklet, som jag inte vill förstöra... Jag bankade, borrade (kom inte åt med en såg, så borrade stora hål för att "kapa" reglar...), slet, drog och svettades... Mitt i alltihop lagade jag mat och sprang fram och tillbaka ut till tvättstugan. Man hinner inte mycket på de få timmar som kvällen har. Kom inte enda i mål, så ikväll blir det nya tag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Sanna!!:)

Lars Danling sa...

Gillar...vi går bärsärkagång allt för sällan numera.

Erik sa...

Bara röranslutningarna kvar!
(Min första kommentar).
//E