onsdag 21 april 2010

Kreativiteten flödar!

En sanning med modifikation... Hur som helst, när jag såg en text i ett reklamsammanhang i en tidning kände jag att jag måste göra något med den. Eftersom jag inte har några flashiga program i datorn plitade jag ner texten i hederliga Word, letade reda på ett kul typsnitt och satte färg på orden. I brist på fint papper skrev jag ut på ett ordinärt tunt budgetpapper och satte in resultatet i en Ikea-ram. Voila! En tavla till Lo :)
.
Ibland gäller det att sätta igång direkt om ens tankar ska realiseras. Hade jag väntat tills jag köpt ett kraftigare och snyggare papper eller en finare ram eller laddat hem något roligare program och lärt mig dess funktioner hade det aldrig blivit någon tavla...
.

Klicka på bilden för att se den i större format.

Inga kommentarer: