måndag 5 april 2010

Åhh Kent!!

Tänk att när jag har någonting vettigt att skriva så har jag inte tid att blogga... Nu ska jag i alla fall berätta om en magisk kväll i Örebro förra tisdagen. Det var jag, E och en massa andra människor som var på Conventum för att uppleva Kent. När konserten började var det bara jag och Kent ett tag... ;) Allt eftersom låtarna avlöste varandra viskade jag till E "Åhh, den här är bäst!", "Den här är bäst!", "Den här är bäst!" Vilken låt som egentligen var bäst kan jag inte svara på, men de spelade nog sina bästaste låtar för mig den kvällen. Gåshud.
.
Det kändes lite konstigt att åka iväg med E mitt i en helt vanlig arbetsvecka (men just därför väldigt ovanlig!), men jag hoppas verkligen inte att det var sista gången. Vi hade det jättemysigt; shoppade, åt grekiskt på Efesos och sov på anrika Behrn Hotell mitt i stan. Minisemester mitt i veckan rekommenderas!
.

Inga kommentarer: