torsdag 2 december 2010

Varannan vecka, here we come!

På fredag får jag nycklar till min nya lägenhet!! Wohooo!! Det blev en 3:a på 68,5 kvadrat, fem minuter från centrum. En del ytskikt som behöver fixas för att jag ska trivas, men det ska bli kul att renovera lite (de första två dagarna i alla fall, haha...) Mer om det en annan dag!

Idag har Lo börjat sitt nya dagisschema. Han kommer att bo varannan vecka hos mig respektive hos E. För att jämna ut dagistimmarna per vecka kommer vi "byta" på onsdagar så länge jag är arbetslös. (Jag har rätt att ha honom på dagis 15 timmar i veckan.) Eftersom det är "E:s vecka" fick Lo gå från kl 07 till kl 17 idag. En mastodontdag för "15-timmarsbarnet". Heeelt slut var han när E kom hem med honom. Det gjorde riktigt ont i mammahjärtat!! Hoppas han vänjer sig snart... och "tur" att jag är arbetslös så han slipper gå långa dagar varje dag... :-/

Inga kommentarer: