torsdag 30 december 2010

Tack Ni...

...som hjälpte E att packa de saker jag hade kvar i huset när jag var på semester. En Wasa knäckemacka med utgångsdatum i somras kan vara bra att ha när pengarna tryter efter all shopping. Tur ni fick med H&M-katalogen från -08, kondomerna och Jenna Jamesons självbiografi, har inte hunnit läsa den än. Vem var det förresten som hittade min sexleksak..? Kan det varit svärmor? (Det var inte E, jag har frågat.) Hur som helst blir det några lådor i retur till huset. För vad ska jag med E:s Lidingöloppsdiplom till? Eller gammal kurslitteratur anno -95? Tycker även han kan få behålla porslinsfågeln han fått av sin farmor i julklapp. Listan kan göras betydligt längre (och personligare) men jag stoppar där. Packa upp. Sortera. Packa ner.

Nej, jag är inte arg. Men jag känner mig besviken och kränkt för att obehöriga rotat bland mina personliga saker. Det känns inte alls bra. Och jag var väldigt tydlig med att tala om att JAG packar och hämtar det sista så fort jag kommit hem. Just av ovan nämnda anledning. Men, men...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar (fortfarande)inte varför det var sååå bråttom att packa ner dina saker och att dom inte brydde sig om vad du sagt!? Förstår att du känner dej mycket kränkt!!
Gott-nytt-årskramar från Mr. mej iaf!;)

Lena sa...

Nä fy. Jag hade blivit skitarg. Kram Sanna!

Sanna sa...

Kramar till er oxå! :)

Lelo sa...

Visst är Lelo sexleksaken rolig att leka med. Hoppas att du hittade den.Den får ju inte försvinna i flytten