lördag 27 februari 2010

Födelsedagsfest!

I fredags var det dags för tjejfest! Dagen till ära hade jag tagit föräldraledigt för att kunna slappa, städa och fixa inför kvällen. Att va värdinna en fredagkväll när man kommer hem halv sju efter en lång arbetsdag, ska duscha och greja är annars ingen höjdare... Så riktigt laddad för fest var både jag och mina väninnor!


Småplock och mousserande blev det innan vi högg in på snacksen. Alltid lika gott! :)


"Botox fund" står det på sparbössan jag fick av mina 10 år yngre kollegor... "Du blev inte arg va?!" frågade de när jag öppnat paketet... Såklart jag inte blev. Det här är humor tycker jag!


Kvällen avslutades på krogen och armbandet från Snö är min favorit för tillfället.


Jag och J. J är förresten gudmor till Lo.

1 kommentar:

Nilla sa...

Vad gott med småplock... mmm... och vilken kul kväll det ser ut att ha varit :-)

Hoppas att du har det bra, och tack för din kommentar :-)