tisdag 6 september 2011

Gott & Blandat

Helgen inleddes med solsken och bjöd på både utgång, shopping och Lomys. Det gäller att krama ur det sista av sommaren innan vi bäddas in av mörker och kyla för några månader, brr... På fredagen var jag ute och käkade med en gammal (men ung;) kollega. Vi åt på nyöppnade Bishops uteservering innan vi drog vidare och spanade in EM-kvalmatchen i fotboll (läs killar)Harrys. Riktigt skoj!

Uppe med tuppen på lördagen travade jag ner till stationen för att möta upp C för en shoppingdag i Göteborg. Hon var inställd på att tokshoppa medan jag var mest inställd på att softa på uteserveringar med ett glas vin och agera smakråd. Mycket softande och vin blev det, men även mycket shopping -för mig! För visst är det väl så att när man inte tänkt shoppa så hittar man alltid grejer och givet tvärtom... Fick dock en sms-rapport från C idag, som shoppat loss här i Skövde, haha...

Även på söndagen var det strålande väder så jag "erbjöd" ;) Lopappan att skjutsa mig och Lo till Simsjön så att han kunde passa på att träna. Givetvis hade jag inga själviska syften med förslaget ;) Mycket bus och kramar blev det :)


Skönt häng i Göteborg B-)

Fridfullt vid Simsjön. Under högsäsong går det knappt att kryssa sig fram till sjön här...

Mammis blomsterpojke ♥ 

Cooling :)

Kakmonster!


Inga kommentarer: