fredag 22 juli 2011

Bästkusten!

Jag och Lo fick en spontaninbjudan att tillbringa en natt med två män och tre små prinsessor i en campingstuga på västkusten. Inkluderat räkfrossa, krabbfiske och salta bad. Tackar man nej till den..? Nix! ;) Då jag lånat mammas bil den här veckan var det bara att packa väskorna och ställa in gps:en. Eftersom jag lovat Lokrabban att baka svängde vi ihop en rulltårta som vi tog med och uppgraderade till en jordgubbstårta när vi var på plats. Vi hade tur... för det fanns bara en ask med jordgubbar kvar. Grädden däremot var slut, men med lite charm lyckades jag få butiksbiträdet att trolla fram ett paket från restaurangköket... :) Efter ett lovely dygn var det dags att bege sig hemåt och då passade vi på att hälsa på min kusin K och hennes härliga familj. En riktigt mysig fikastund fick vi :)

Lunch!
Man måste våga hålla i lillkrabban innan...

...man vågar hålla i storkrabban.

Barnvakt åt fyra busungar medan grabbarna bastar. Puh! ;)

Bäst att försöka samla ihop flocken...

...till en photo shoot! Nu var de stilla en liten stund iaf.... ;)

Morgonen efter öste regnet ner och...

...liten Lo somnade gott, om än inte särskilt bekvämt, så fort vi åkt...

Inga kommentarer: