torsdag 29 juli 2010

Tjejfärger...

För ett par veckor sedan damp H&M-katalogen ner i brevlådan och gav en föraning om höstens mode. Som vanligt hade de "lockpriser" på en vara till dam, herr respektive barn. Riktigt smart måste jag säga, för om man väl bestämmer sig för att handla online är det ju "lika bra att handla lite mer när man ändå måste betala frakt", typ... Till barn hade de ett bra joggingbyxerbjudande. Även om jag själv hatar joggingbyxor så är det det enda plagget Lo får ha till dagis. Lekvänligt ska det va! Hur som helst frågade jag Lo vilken färg han vill ha. Han pekade på de röda. Eftersom man får köpa två par frågade jag vilka mer han ville ha. Han pekade på de rosa. Här stod jag i valet att förkasta hans val och säga att det bara är tjejer som har rosa byxor, men lät bli... Lo är fin i rosa, men jag tror dock inte att det blir några rosa joggingbyxor till killen, men gärna fler rosa tröjor!


Inga kommentarer: