onsdag 21 oktober 2009

Vintage Stories by Kappahl

Ni har väl inte missa Kappahls kollektion Vintage Stories? Hade jag haft en liten flicka hade jag nog köpt nära på hela kollektionen.... Underbara små klänningar, kjolar och accessoarer perfekta inför vinterns kalas och julfester. Spana in här. Tyvärr finns ingen pojkkollektion så liten Lo får vara utan. Damkollektionen har jag inte hunnit spana in i butik men på hemsidan har jag fastnat för dessa plagg:


Hoppas denna kofta är lika fin i verkligheten som på bilden! Jag har dock blivit besviken tidigare på just Kappahls sortiment och deras konstiga material i kläderna.


Skön tunika till tighta jeans och stövlar. Vardagssnyggt!


Fint linne.


Ett hårsmycke som detta ger ett lyft till vilken outfit som helst.


Handskarna funderar jag på att ha till Halloween...

Inga kommentarer: