tisdag 27 oktober 2009

Stockholm i mitt hjärta

Inte än, men det kan bli. Jag gillar Stockholm även om jag inte varit där särskilt många gånger i mitt liv, men där finns allt. Pulsen i city, lugnet i skärgården... Jo då, jag skulle inte få svårt att trivas! Innan jul kommer jag besöka huvudstaden tre gånger och nu snackar vi rekord för min del. Mer troligt hade annars varit max lika antal resor på ett år... Det som för mig till Stockholm de närmsta veckorna är

1: Denna helg. Halloweenfest hos syrran. Alla gäster utklädda. Runt 100 personer. Stort gammalt spöklikt hus. Den enda jag känner är syrran.... Party.
2: Andra helgen i november. Firande av tre tjejers 30-årsdagar. Hotell. Champagne. Shopping. Party.
3: Andra advent. Jobbresa. Shopping. Frisyrvisning. Party.

Gemensam nämnare: Party *hmmmm....*


Det här var första bilden som kom upp när jag googlade "Stockholm". Inte fel...

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag ska oxå till Sthlm andra helgen i nov. Blir min andra sväng för i år ;)

Sanna sa...

Då kanske vi springer på varandra! :-)