onsdag 22 juli 2009

I´M BACK!!

Inte saknad och förmodligen glömd, men ändå. Jag är tillbaka! Denna gång som heltidsarbetande frisörska. Liten Lo har blivit drygt 2 år och jag har börjat jobba. Och shoppa. Mera klirr i kassan "ger" fler utgifter. Så fungerar åtminstone jag... ;)

Tidigare har jag trott att jag varit ganska anonym med tanke på att det inte varit så där väldans många besökare på min sida, men nu när bloggen inte varit uppdaterad på några månader har jag förstått att en del läst den trots att de aldrig tidigare givit sig till känna... Självklart har jag haft detta i åtanke då jag publicerat mina inlägg, som varit av mer eller mindre privat karaktär, men ändå känns det lite konstigt. Om jag inte velat dela med mig av mina funderingar till "vem som helst" hade jag förstås inte skickat ut dem i cyberspace, men jag skulle ändå bli väldigt glad om ni som läser min blogg även delar med er av era tankar eller bara skriver "Hej, I was here" i kommentarsfältet så jag vet att ni hälsat på mig. :)

Nope, slutpredikat för idag. På återseende!


Fika på stan med världens goaste kille!

4 kommentarer:

Anna sa...

Hej, I was here. Har inte skrivit någon kommentar tidigare tror jag men ger mig till känna nu =) Har läst lite då och då, vet egentligen inte hur jag hittade hit från början. Själv är jag 29 år, bor i Skåne och har en son på snart 1,5 år.

Sanna sa...

Hej Anna! Kul att du gav dig till känna och välkommen tillbaks! :-)

Anna sa...

Välkommen tillbaka! Jag säger nästan alltid hej, när jag är här... Jag förstår precis vad du menar, det känns väldigt konstigt när någon kommenterar bloggen, som man inte ens visste läste den. Kram

Sanna sa...

Tack Anna! :-)