måndag 11 juni 2007

Tiden går...

...och Lo växer som bara den. Vi är redan inne i mitten på juni och jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen. Fy mig. Jag får skylla på värmeböljan, inte vill jag sitta framför datorn när det är så skönt ute! Här inne är det 32,5 grader... Puh!! Men jag vill ändå poängtera att jag gillar värmen. Det är ju den jag längtat efter största delen av året. (Trots soleksem och olidligt varmt i sovrummet så man inte kan sova...) Lo har tagit värmen med ro fram till idag, men nu verkar han tycka att det är jobbigt. Idag blåser det lite mer ute så jag hoppas att vi kan vädra ut lite mer än de senaste dagarna. Fast inte så lätt när det är över 22 grader ute och klockan är över tio på kvällen. Nu ska vi dricka te och ta ett par mackor.

1 kommentar:

elmaa sa...

Stora killen! Sötis! Fy va tiden går. Jag kan inte fatta att Dino snart är 3 månader!

Ang. inbjudningskorten köpte jag färdiga kort på Panduro och sen köpte jag även lite olika papper (det med dinosaurier och det vita) och sen klippte jag och klistrade. Jag tryckte även Dinos fot på det vita pappret och klistrade på ett blått band. Inte så svårt men pilligt och tidskrävande.

Här njuter vi också av värmen!
kraam!